Biuletyn Informacji Publicznej
Politechniki Częstochowskiej

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Poprzednia wersja serwisu
  • -
  • Strona główna PCz
  • ePUAP

Przejdź do: www.pcz.pl

Treść strony

Regulamin przeprowadzania postępowań w sprawie nadania stopnia doktora w Politechnice Częstochowskiej

Regulamin przeprowadzania postępowań o nadanie stopnia doktora w Politechnice Częstochowskiej

  • Załącznik nr 1 - Wzór wniosku o wyznaczenie promotora
  • Załącznik nr 2 - Oświadczenie kandydata na promotora
  • Załącznik nr 3 - Oświadczenie o współautorstwie
  • Załącznik nr 4 - Wzór zaświadczenia o uzyskaniu kwalifikacji na poziomie 8 Polskiej Ramy Kwalifikacji
  • Załącznik nr 5 - Wzór wniosku o przeprowadzenie weryfikacji efektów uczenia się
  • Załącznik nr 6 - Wzór wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora
  • Załącznik nr 7 - Kwestionariusz osobowy kandydata
  • Załącznik nr 8 - Oświadczenie o poniesieniu kosztów związanych z przeprowadzeniem postępowania w trybie eksternistycznym
  • Załącznik nr 9 - Wzór Uchwały Rady Dyscypliny Naukowej w sprawie powołania promotora, promotorów, promotora pomocniczego* w postępowaniu o nadanie stopnia doktora
  • Załącznik nr 10 - Wzór Uchwały Rady Dyscypliny Naukowej w sprawie powołania komisji doktorskiej
  • Załącznik nr 11 - Wzór Uchwały Rady Dyscypliny Naukowej w sprawie powołania recenzentów w postępowaniu o nadanie stopnia doktora
  • Załącznik nr 12 - Wzór Uchwały Rady Dyscypliny Naukowej w sprawie nadania stopnia doktora
  • Załącznik nr 13 - Wzór Uchwały Rady Dyscypliny Naukowej w sprawie odmowy nadania stopnia doktora
  • Załącznik nr 14 - Wzór wniosku o wydanie odpisu dyplomu doktorskiego w języku polskim/w tłumaczeniu na język angielski

Metryka

  • opublikował: Tomasz Mrowiec
    data publikacji: 2021-07-26 11:43
  • zmodyfikował: Tomasz Mrowiec
    ostatnia modyfikacja: 2022-04-21 13:10

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 4746
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-04-21 13:10:04