Treść strony
Zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek (Wniosek o udostępnienie informacji publicznej).
Wypełniony wniosek prosimy przesłać na adres:
Biuro Rektora
ul. J.H. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
lub na adres e-mail: rektor@pcz.pl
Zgodnie z art. 13 ustawy udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w powyższym terminie podmiot obowiązany do jej udostępnienia powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informacje, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Zgodnie z art. 15 ustawy, Politechnika Częstochowska zastrzega sobie prawo pobrania opłaty w związku z udostępnieniem informacji publicznej, w przypadku gdy wymaga to poniesienia dodatkowych kosztów.
Metryka
- opublikował: Tomasz Mrowiecdata publikacji: 2017-06-20 08:24
- zmodyfikował: Tomasz Mrowiecostatnia modyfikacja: 2019-10-14 13:39