Biuletyn Informacji Publicznej
Politechniki Częstochowskiej

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Poprzednia wersja serwisu
  • -
  • Strona główna PCz
  • ePUAP

Przejdź do: www.pcz.pl

Treść strony

Regulamin przeprowadzania postępowań w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego w Politechnice Częstochowskiej

Regulamin przeprowadzania postępowań w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego w Politechnice Częstochowskiej

  • Załącznik nr 1 - Oświadczenie o współautorstwie
  • Załącznik nr 2 - Wzór Uchwały Rady Dyscypliny Naukowej o niewyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania
  • Załącznik nr 3 - Wzór Uchwały Rady Dyscypliny Naukowej o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania
  • Załącznik nr 4 - Wzór Uchwały Rady Dyscypliny Naukowej w sprawie powołania recenzenta, sekretarza i członka komisji habilitacyjnej
  • Załącznik nr 5 - Wzór Uchwały Rady Dyscypliny Naukowej w sprawie powołania komisji habilitacyjnej
  • Załącznik nr 6 - Wzór Uchwały Komisji habilitacyjnej o wyrażeniu opinii w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego
  • Załącznik nr 7 - Wzór Uchwały Rady Dyscypliny Naukowej w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego
  • Załącznik nr 8 - Wzór Uchwały Rady Dyscypliny Naukowej w sprawie odmowy nadania stopnia doktora habilitowanego
  • Załącznik nr 9 - Wniosek o wydanie odpisu dyplomu habilitacyjnego w języku polskim/w tłumaczeniu na język angielski

Metryka

  • opublikował: Tomasz Mrowiec
    data publikacji: 2021-07-26 11:40
  • zmodyfikował: Tomasz Mrowiec
    ostatnia modyfikacja: 2022-02-18 17:57

Rejestr zmian

  • zmieniono 2021-07-26 11:31 przez Tomasz Mrowiec
  • zmieniono 2022-02-18 17:57 przez Tomasz Mrowiec

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 10447
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-11-15 11:29:54